De communicatiekracht van een gepersonaliseerde krant

Toegegeven, de laatste jaren was er een shift van print naar digitaal. 

Maar in al dat digitale geweld is er ook een herontdekking van print aan de gang.

Laat ons toe even een kleine lofrede af te steken op onze vertrouwde papieren krant. 
Wat haar zo aantrekkelijk maakt is op de eerste plaats haar bladerbaarheid, onmiddellijkheid en toegankelijkheid.

De krant die op de keuken-of salontafel ligt, of op je bureau, is fysisch en visueel permanent aanwezig en direct consulteerbaar.  Je hebt er geen opladers noch internetverbinding voor nodig.

Bladeren kan met de natte vinger en op twee minuutjes heb je ze helemaal gescand en weet je grotendeels wat er in staat en wat voor jou het lezen waard is.

Anders leren lezen

Moderne krantenlayout heeft de mensen op een andere manier leren lezen.  Artikels worden gestructureerd en toegankelijk gemaakt met titels, subtitels en tussentitels, buitentekst, kadertjes, foto's (met onderschriften), illustraties, verklarende infogrammen en zelfs doorverwijzigingen naar websites.

Inspirerende combinatie

Nu we kranten met digitale druk op hoge snelheid - en dus hoge volumes - ook nog onbeperkt kunnen personaliseren, lijken de digitale wereld en de gedrukte communicatie elkaar in een nieuwe, inspirerende combinatie gevonden te hebben.  OneButton biedt de mogelijkheid om de charme en de communicatiekracht van een moderne krant te combineren met de verregaande segmentatie en personalisatie die de marketeer nieuwe mogelijkheden biedt.

OneButton nodigt u uit om samen te brainstormen over nieuwe printmogelijkheden, die overigens de digitale kanalen mee omarmen.  De oplossingen van OneButton omvatten ook alle modaliteiten van hybride communicatie.