Fijnmazige communicatie

De digitale rotatie van OneButton laat toe de inhoud van een krant of magazine zo samen te stellen dat alle (doel)groepen heel persoonlijk en selectief bereikt worden metmet specifieke inhoud die voor hen echt relevant is. Daarnaast krijgt iedereen toch ook dezelfde algemene basisinformatie in dezelfde krant.

Dat is fijnmazige communicatie, die voor marketingcommunicatie, en ook voor community building heel wat nieuwe mogelijkheden creëert.

Een concreet voorbeeld

Een nationale beroepsfederatie heeft enkele duizenden leden waarmee het intensief en zo persoonlijk mogelijk wil communiceren. Eén informatieblad maken dat voor iedereen even geschikt en relevant is, is  niet mogelijk. Er zijn immers grote regionale verschillen en de leden zitten verspreid over veel verschillende bedrijfssectoren.

De digitale technologie van OneButton maakt het mogelijk centrale, regionale en sectoriële informatie gepersonaliseerd te combineren in één krant. Op die manier krijgt elk lid zowel gemeenschappelijke (centrale) informatie als informatie die relevant is voor zijn/haar regio en zijn/haar bedrijfssector. Zodat er zonder probleem tientallen of zelfs honderden verschillende versies van de krant mogelijk zijn, zowel technisch als budgettair.

Marketing communicatie

Meer mogelijkheden en ideeën over fijnmazige communicatie vindt u in het hoofdstuk "Marketing Tool".

Bekijk samen met ons hoe een multi-redactionele aanpak, gecombineerd met digitale rotatie je specifieke communicatiekanalen performanter kan maken. Neem even contact op.

Het verplicht tot niets en levert hoe dan ook een interessante oefening op in fijnmazige, gesegmenteerde communicatie.